Hvorfor ble ordren jeg la inn merket som "svindel"?

En liten andel av Proffhosting`s ordrer blir merket som svindel automatisk i vårt ordre system. Nå og da, kan vi merke ordrer som falske, selv om de ikke er det.

Her er noen muligheter på hva som da kan ha skjedd:

1. Din IP kan ha hatt for lang avstand fra din oppgitte adresse ved bestilling.

2. Telefonnummeret vi ringte for å bekreftet ordren kan ha vært feil eller var ubesvart.

3. Oppgitt email adresse er opplagt ugyldig og / eller ble ikke bekreftet.

Vi beklager eventuelle ulemper. Ikke bekymre deg, hvis du er den du sier du er, vil din konto hos oss bli satt opp!

  • Email, SSL
  • 0 brukere syntes dette svaret var til hjelp
Var dette svaret til hjelp?

Les Også

Tilbyr dere Telnet eller SSH tilgang?

Nei, på grunn av sikkerhetsmessige årsaker tilbyr vi utgangspunktet ikke Telnet eller shell...

Er 250GB månedlig båndbredde nok for nettstedet mitt?

Det bør være mer enn nok for et nettsted som ikke er overdreven i størrelse (antall sider) eller...

Overføre din hosting til oss?

Hosting Overførings ProsessSikre en sømløs flytte. ZERO nedetid i verts transfer!Ja, kan det...

Kan jeg bestille domene eller tjenester selv om jeg ikke bor i Norge?

Ja, du kan fortsatt bestille hos oss, uansett hvilket land du er lokalisert i.Vi kan være vert...

Hvilket kontrollpanel bruker dere og finnes det en demo?

Vi bruker den nyeste "stable" versjon av cPanel kontrollpanel.Demo cPanel er tilgjengelig. Vær...